۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

همسر و دختر دکتر مهدی خزعلی توسط نیروهای امنیتی ربوده شدند!



امروز همسر دکتر مهدی خزعلی و دخترش توسط نیروهای امنیتی ربوده شدند.

بعد از ظهر امروز همسر دکتر مهدی خزعلی به همراه دختر خود در حالی که سوار بر خودرو شخصی در خیابان آزادی به سمت منزلشان در حال حرکت بودند توسط نیروهای امنیتی در محاصره قرار گرفتند و پس از دستگیری به مکان نامعلومی منتقل شدند.تلاشهای صورت گرفته برای آگاهی از سرنوشت و مکان بازداشت،بی نتیجه بوده است.

این در حالیست که مهدی خزعلی در سی و هفتمین روز اعتصاب غذای خود به سر می برد و به دلیل وخامت حال ایشان در بهداری زندان اوین بستری شده است

۱۲ نظر:

  1. حتما بردنشون بیمارستان تا شاید دکتر رو راضی به شکستن اعتصاب غذاش بکنند ( یا خانمشو مجبور کنند دکتر رو راضی کنه، یا دکتر رو تهدید کنند چنانچه اعتصاب رو نشکنه همسر و دخترشو آزار و اذیت خواهند کرد! چون از این حرومزاده ها این کارا بر میاد).
    احتمال دومی هم هست که نکنه خدای ناکرده برا دکتر اتفاقی افتاده و اینارو بردند تا با تهدید ازشون التزام خط بگیرند که "گواهی کنید دکتر بطور طبیعی و یا بعلت بیماری و...

    پاسخحذف
  2. مرگ برخامنه ای و یاران فریبکارش

    پاسخحذف
  3. چه نظری می توان داد...چه می توان گفت...آنچنان سنگینی بغض و کینه روی سینه فشار می آورد که راه نفس را نیز بسته است...
    خداوندا چه بگوییم که خودت شاهدی با انسان های بی گناه تنها به جرم اعتراض چه می کنند...

    پاسخحذف
  4. سلام به اقای خزعی انتقاداتی دارم ولی فعلا که در زندان هستند و در بند باید با تمام توان از انها حمایت کنیم درود بر خرعل ها که انفرادی ها به جان می خرند و تسلیم زر و زور نمی شوند حتما اقای خرعل انسان شریفی است و گرنه به اغوش مردم باز نمی گشت و به زورمندان پشت نمی کرد. سیاوش فرزاد

    پاسخحذف
  5. الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم
    اندکی صبر سحر نزدیک است

    پاسخحذف
  6. مرگ بر خامنه ای این ملعون زمانه و یارانش
    برای /در د÷تر هم با تمام احترامی ÷ه برایشان قائل هستم بسیار متاسفم

    پاسخحذف
  7. مرگ بر خامنه ای .مرگ بر اسلامی که خامنه ای با تکیه بر ان اینهمه ظلم وجور بر ازاد اندیشان ومومنان واقعی مثل دکتر مهدی خز علی روا میدارد .مرگ بر پدر دستمال کش و بی تعصب دکتر .

    پاسخحذف
  8. درود بر مهدی خزعلی .مرگ بر خامنه ای ویارانش.

    پاسخحذف
  9. نوح به پسرش گفت بیا سوار کشتی شو، این کشتی تو را به سلامت می‌رسونه، ولی‌ پسرش گفت من خودم شنا بلدم، اونقدر شنا کرد تا هلاک شد، فقط آنهایی که در کشتی نوح بودند نجات یافتند، ولی‌ پسرش و طرفدارانش هلاک شدند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راجع به کسی که 66 روز هست به خاطر شما و من و ایران در اعتصاب غذا هست اینگونه سخن می رانید؟او در اعتراض به اجرا نشدن آیین دادرسی مدنی و اجحاف زندانیان سیاسی و تضیع حقوق ملت دست به اعتصاب غذا زده.کاش کمی منصف تر بودید!

      حذف
    2. حالا شما نجات پیدا کردید؟شما حساب دار خدا هستید؟همه در گمراهی هستند جز سرکار و حاکمیت ایران؟!مگر همین رهبر و مجلس و قوه ی قضاییه تمام قد پشت احمدی نژاد نبودند؟حالا می بینید که اشتباه کرده بودند و از ظلم حمایت می کردند.مردم دارن تاوان خطاها و گناه های حاکمیت را می دهند.اگر به روز ثیامت اعتقاد داشته باشید،برایتان بد روزی را می بینم.باید پاسخ خون های به ناحق ریخته ی زیادی را بدهید.و همینطور ظلمهایی که به پدران و مادران و فرزندان این مرز و بوم رفته.

      حذف
  10. من از اقوام نزدیک آقای مهدی خزغلی هستم. خبر کذب در این سایت منتشر شده و همسر ایشان را در حالیکه در روز ۲۵ اسفند در حال تهیه گزارشی کذب مبنی بر شورش در خیایبان آزادی بر ضد نظام بودند دستگیر شدند و بعد از یک روز آزاد شدند.
    در حالیکه تلاش می کردند نیروهای نظامی را به عکس العمل وادار کنند تا تصویری از برخورد ها بگیرند.

    پاسخحذف