۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه

مهدی خزعلی،در سی و ششمین روز اعتصاب غذا در بهداری زندان اوین بستری شد


دکتر مهدی خزعلی در سی و ششمین روز اعتصاب غذا در پی وخامت حالش در بهداری زندان اوین بستری شد.

در شب یوم الله 25 بهمن و در سالگرد حصر آزادمردان ایران،جنبش 25 بهمن از زندان اوین آغاز شد.دکتر مهدی خزعلی از سه روز قبل دچار سرگیجه  و بی حالی شده بود به طوری که  پاهای ایشان نیز سست شده بود و دیگر توان حرکت نداشتند که امروز به دلیل ضعف شدید جسمانی  به بهداری زندان منتقل شدند و بستری شدند.

با بستری شدن ایشان نگرانی نسبت به اوضاع جسمانی دکتر خزعلی بیشتر میشود.مهدی خزعلی قهرمان،مردی نیست که در مقابل زورگویان و تمامیت خواهان از آرمانهای خود کوتاه بیاید. .یادمان باشد بهداری اوین همان بهداریست که هدی صابر در آن بستری شدند،پرسنل هم همان پرسنل می باشد.مهدی خزعلی در همان بهداری بستری شده است که هدی صابر عزیز به معبود خود رسید.

متاسفانه از عقل و درایت و تعقل خبری در صاحبان جان مردم وجود ندارد.هدی صابر در همین بهداری جان سپرد و آن هم به خاطر اهمال و کوتاهی در امر درمان. .بدانند هرگونه مسئولیت در مورد سلامت جسمانی ایشان بر عهده آقایان است.جناب آقای خامنه ای مسئولیت  مستقیم جان مهدی خزعلی با شماست.

جناب آقای خامنه ای،مهدی خزعلی در نامه اش به شما نوشت که یا به نقدهای اینجانب گوش فرا دهید یا مرا راهی سلول انفرادی نمایید و مامورین تحت امر شما دکتر خزعلی را راهی انفرادی کردند دستش را شکستند و پایش را زخم زدند و به زعم خود دهانش را بستند اما دکتر خزعلی امروز با اعتصاب غذا صدای فریاد تظلم خواهی را به گوش همگان رسانده است.
گفتنی است که مهدی خزعلی همچنان از خوردن غذا امتناع می ورزد و اعلام کرده است که تا شهادت ایستادگی خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر