۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه

شرف یک ملت/چه شد به ملت؟!

لینکی کنون دیدم در سایت بالاترین
فرموده بود که شیخ مهدی چرا کنون فربه گشته چرا مهدی خزعلی بعد اعتصاب غذا چاق گشته؟ 
الحق که راست گفته بود باید در عکسی که دیروز از مهدی کروبی شیخمان گشت منتشر
شیخ باید یک پا به هوا و دو دستش را بالا گرفته بود همانگونه که در مکتب تنبیه گشته 
 فربه بودن و خندان بودنش نشان از خیانت دارد الحق که این برادر 7 هزار تومنی چه کشف بزرگی نموده است 
 نتیجه گرفته است که شیخ مهدی کروبی نفوذی نظام است.در عجبم که چگونه بنده ابله این را کشف ننموده بودم و زین پس گشتم آگه که شیخ رفته است در حصر تا من اینچا گول بخورم و نگارنده آن مطلب هم یک وبلاگ درست کند ولینک کند بالاترین!و شب به پدر فخر فروشد که تو نمیدانی من یکی از تاثیرگذارترین سیاستمداران ایرانم.در نگاه اول خیلی عصبانی شدم به دوستم گفتم کان لق این ملت! برای این ملت خود را هزینه نمودن عین ابلهیست باید همه زندانیان سیاسی جلوی دوربین یک عفونامه بنویسند و بیاییند بیرون دوستم هم گفت: آره  بخداااااا !!!
کمی که فکر کردم دیدم سخنم عین ابلهیست! از دو حال خارج نیست یا نگارنده آن مطلب اعتقادش را نوشته یا از برادران 7 هزار تومنیست.
اگر اعتقادش این باشد که با وجود او هیچ نیاز به برادر و خواهر 7 توفی نیست! عقلش قد نمی دهد که چاق شدن و لب خندان شیخ کروبی نشان دهنده ایستادگی او در مقابل استبداد است.در حالت دیگر یادمان هست که چند ماه قبل از استخدام نزدیک به هزار نفر سخن گفته شد که فقط در سایتها کامنت بگذارند! مابقی به کنار... قطعا این هفت توفی ها در همین سایتها و فیس بوک و جاهای دیگر مشغول هستند فقط خاطرمان باشد که نکند ما را در موج خود سوار کنند بلکه ما آنها را باید همراه خود کنیم!