۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

بستری مجدد در بهداری اوین


سی و ششمین روز اعتصاب غذا و ضعف شدید جسمانی، دکتر مهدی خزعلی را باری دیگر روانه ی بهداری زندان اوین کرد؛ جایی که متأسفانه شایسته ی نامیدن بهداری نیست و بیشتر به سلاخ خانه می ماند.

آقای دکتر، هدف شما برای ایستادگی و مقاومت تا لحظه ی رسیدن به شهادت، بسیار ستودنی و پاک است. ولی وجودتان از هر نظر لازم تر است. آقای خامنه ای و اطرافیانش اگر شایسته ی پذیرفتن که هیچ، حتی شنیدن انتقاد بودند، سرنوشت انقلاب و خیزش عظیم مردمی در سال 57، به این روزها نمی رسید. سال هاست که گوش آنها تنها آماده ی شنیدن تملق و چاپلوسی اطرافیانشان است و کارشان دروغ گویی و تهمت.

خسته ایم از شنیدن وعده و وعیدهای دروغین آنهایی که تریبون آزاد در دست دارند. تشنه ی شنیدن حرف های حق هستیم از شما و انسان های با شهامتی چون شما. بمانید و مثل همیشه قلم حقیقت گویی خود را زنده نگاه دارید.

شما به خاطر نظر و آراء مردم از ثبت نام در انتخابات فرمایشی خودداری کردید، با آن که می دانستید تنها چیزی که عایدتان می شود رد صلاحیت و هجمه های مخالفان و حتی موافقانتان می بود. اما مثل همیشه خواستید مبارزه کنید. این بار هم بدانید که مردم می خواهند سلامت باشید و بمانید و مثل همیشه صدای عدالت خواهی خود را بر سر مزدوران فریاد بکشید.

شما خود بهتر می دانید که رفتن و شهادت شما، خواسته ی قلبی اینان است. پس بمانید و با بودنتان، عرصه را بر یکه تازی شان تنگ کنید.

۴ نظر:

  1. ما بچه های سبز که بی شماریم از شما می خواهیم بمانید !

    پاسخحذف
  2. بمان ! برای ایران

    پاسخحذف
  3. اقلا بگذارید بااعتصاب دکتر خزعلی شهدای ناشناس وگمنام سال اعتراض به یادها بیایند .رزمنده هایی مثل دکتر مهدی خزعلی کشور را نگه داشتند ولی نمی دانستند که کسی مثل خامنه ای ظالم ودارودسته خونخوارش صاحب مملکت میشود و انرا یکجا میخورد.مرگ بر خامنه ای

    پاسخحذف
  4. ای وای بر حکومت ظالم .ببینید چه کسی بر ظلمهای حکومت به ظاهر اسلامی اعتراض کرده . . . وای بر حکومت اسلامی وخامنه ای اف بر شما. . . مهدی خزعلی . . جان همه از این وضعیت ناراحتند ولی ... چنان حکومت زهر چشم گرفته است که هیچکس جراعت جیک زدن ندارد . مرگ بر حکومت به ظاهر اسلامی

    پاسخحذف