۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

انقلابی که دیگر انفجار تاریکی است

از زبان امام خمینی جمله معروفی به یادگار مانده است که اکثرا شنیده ام . 

"انقلاب ما انفجار نور بود"

مقصود ایشان از بیان این جمله پُر مغز در مورد انقلاب ایران ، نگاهی بود که از پشت سر گذاشتن انحرافات رژیم گذشته در برخورد با مردم و ظلم و فساد حاکم بر سیستم اجرایی و قضایی مملکت  در آن زمان داشتند و ایشان امیدوار بودند که این انقلاب تمامی آن ظلمت ها و تاریکی ها را نابود کند .

ولی آیا براستی اینچنین شد ؟

با نگاه به وقایع گذشته در دورۀ های مختلف تاریخ 33 ساله انقلاب ،شاهد آن هستیم که حاکمیت در برخورد با مخالفان خود در سیستم قضایی در طول سه دهۀ گذشته ،بسیار ناجوانمردانه و متعصابانه برخورد کرده و هیچ وقت و در هیچ دوره ای مخالفان حاکمیت ،شاهد انصاف و گذشت از سوی حکام انقلابی نبوده اند . 

از این یادآوری تاریخی که بگذریم ، برخورد حاکمیت فعلی با مخالفان ،امروزه بسیار ناجوانمردانه تر بنظر می آید .

یکسال است که میر حسین موسوی نخست وزیر دوره امام بهمراه همسرش و شیخ مهدی کروبی در بازداشت خانگی بسر می برند و حاکمیت ضمن فشار بر خود این افراد ، خانواده و فرزندان ایشان را هم تهدید به بازداشت می کند .

دکتر مهدی خزعلی در بهداری اوین بستری است و نیروهای امنیتی همسر و دختر ایشان را بازداشت کرده اند .

و...

سئوال امروز این است که حاکمیت فعلی به چه دین ومسلکی باور دارد ؟ چقدر وقاحت می خواهد که فردی را در زندان نگه داشته باشی و برای فشار بر او همسر و فرزندان اش را تهدید کنی ؟

واقعا چگونه این انقلاب را دیگر میتوان انفجار نور نامید ؟؟

اینهمه ظلم برای چیست ؟

خدا رحمت کند مرحوم طالقانی را که خطر استبداد دینی را گوشزد می فرمودند .
ولی اگار گوش شنوایی برای کلامشان نبود 

آیا امروز به این دوران نرسیده ایم ؟ امروز فریاد یا زهرا یگان انتظامی برای هجوم به مردم بی دفاع و معترض در خیابان برای چیست ؟

امروز اینهمه هجمه و افترا به مخالفان در روزنامه ها و رسانه های دولتی با پول بیت المال ، با چه کلاه شرعی قابل توجیح و قبول میشود ؟

آری ، امروز دیگر انقلاب اسلامی ما ، انفجار نوری را در خود نمی تواند بپذیرد جز انفجار موشک های شهابین و ... 

امروز حاکمیت و سیستم های امنیتی و قضایی ما در بدترین شرایط اخلاقی قرار دارند و این انفجار را تبدیل به تاریکی و ظلمت کرده اند .

برادران و خواهران "هم الغالبون " عزیز . !

بیدار شوید . به خدا و قبله ای که بسمت اش نماز می خوانید ، روش برخورد با ملحد و کافر هم در آموزه های دینی مان اینگونه نیست که شما با مخالفان سیاست هایتان اینگونه  برخورد می کنید.

بیدار شوید ، و بدانید که راه حقیقت را بدجوری گم کرده اید .
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر