۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

درخواست سید محمد خاتمی از دکتر مهدی خزعلی برای شکستن اعتصاب غذای یک ماهه

سید محمد خاتمی در تماس تلفنی با خانواده دکتر مهدی خزعلی از آخرین وضعیت وی که قریب یک ماه است در اعتصاب غذا به سر می از فرزند ایشان درخواست کرد پیام وی را مبنی بر شکستن اعتصاب غذای یک ماهه که انتظار همه دلسوزان و کسانی است که به جناب آقای دکتر مهدی خزعلی و انقلاب و ایران دلبستگی دارند به گوش ایشان برساند.

رئیس جمهوری سابق ایران در گفت و گو با فرزند دکتر مهدی خزعلی ضمن اظهار تأسف فراوان از وضعیت دکتر مهدی خزعلی و صدور احکام بسیار سنگین برای ایشان در سی و چهارمین سالروز عروج برادر شهیدشان خاطر نشان کرد:

در حالی که انتظار می رفت در ایام دهه فجر که باید دل ها به هم نزدیک تر شود شاهد گشایش امور و بازتر شدن فضا، بخصوص برای کسانی باشیم که در دلبستگی آن ها به اسلام و انقلاب و ایران و مردم تردیدی نیست شاهد این برخوردها هستیم و امیدوارم هرچه زودتر این گشایش را ببینیم.

سید محمد خاتمی در ادامه افزود: چون من دسترسی به ایشان ندارم خواستم اگر میسر است از طریق شما یا همسر مکرمشان (که در موقع تماس به دادگاه دکتر مهدی خزعلی مراجعه کرده بودند) درخواست کنم که پیام مرا به گوش ایشان برسانید:

وجود عزیزانی چون ایشان گران بها است و حفظ آن لازم است. خواهشمند است دست از اعتصاب غذا بردارند و این، انتظار همه دلسوزان و کسانی است که به جناب آقای دکتر مهدی خزعلی و انقلاب و ایران دلبستگی دارند. با این امید که مسؤولان ذی ربط نیز به خواست های ایشان توجه کنند.

دکتر مهدی خزعلی، فرزند آیت الله خزعلی و مدیر انتشارات پزشکی حیان که از نوزدهم دی ماه ۹۰ در بازداشت و اعتصاب غذا به سر می برد، چند روز قبل (۱۶ بهمن ماه ۹۰) در دادگاه بدوی به ریاست قاضی پیرعباسی به ۱۴ سال حبس، ۱۰ سال تبعید و ۹۰ ضربه شلاق محکوم شده است.

۶ نظر:

  1. به امید آزادی همه ی اسرای سبز

    پاسخحذف
  2. مهدی خزعلی اعتصاب خود را نخواهد شکست،آقای سید محمد خاتمی ما هنوز شما را انسانی وارسته و دانشمند می دانیم.ولی باید کاری انقلابی کرد،به قول دکتر:"به جای اینکه از من بخواهید تا اعتصاب را بشکنم، از آنان بخواهید به این حبس های غیرقانونی پایان دهند."

    پاسخحذف
  3. خاتمی مثل همیشه یک توده حرف است. و لا غیر

    پاسخحذف
  4. خاتمی دوستت داریم

    پاسخحذف
  5. چرا از روش مصریها برای اطلاع رسانی به مردم در مورد زمان و محل تظاهرات استفاده نمیکنید.

    کافیست همه فعالین جنبش سبز در تاکسی ها با استفاده از موبایل تظاهر کنند که در حال صحبت با دوستانشان در باره زمان و محل برگزاری تظاهرات هستنتد.

    به توجه به اینکه رانندهای تاکسی با مردم معمولاً در باره مسائل روز صحبت میکنند، خبر تظاهرات در بین مردمی که به اینترنت دسترسی ندران به سرعت پخش میشود

    پاسخحذف
  6. معنی واقعی دموکراسی در ایران= کورولال و بی غیرت شدن ایرانی ها به غیر از........

    پاسخحذف