۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

امروز مهدی خزعلی بخاطر مقاومت در برابر شما نااهلان انقلاب ملت ، در سی امین روز اعتصاب غذایش بسر می برد و شما و سیستم فاسدتان ناجموانمرادنه ترین انتقام را از او با حکمی ظالمانه می گیرید .


در دهۀ فجر هستیم .چابلوسان یکی بعد از دیگر روش ها ی جدید تملق را انجام می دهند و جشن انقلابی را می گیرند که قرار بود یک زندانی سیاسی هم نداشه باشد !!

 با مقوای پیکر رهبر فقید انقلاب  از پله های هواپیما بصورت نمادین پایین می آیند و در مدرسه علوی دور ماکت او که دستش از دنیا کوتاه جمع می شوند و عکس یادگاری می اندازند و حتی یک استکان چای هم برایش نمی گذارند !!

یعنی بچه های مهد کودک هم ، انقدر برای بازی های خود ،فضا سازی و تجسم نمایی نمی کنند که این جماعت چابلوس با آن خود را سرگرم کرده اند.

یعنی بعد از گذشت 33  سال ،نتیجه انقلاب مردمی ملتی که چند هزار شهید بزرگوار را تقدیم راه انقلابش کرده بود این بچه بازی ها شده است ؟؟

وای بر این همه حماقت 
اف بر اینهمه جهالت 
لعنت بر این همه وقاحت 

در زندان های رژیم تان امروز ،افرادی را بخاطر ابراز عقیده به بند کشیده اید و شما ابلهان  به دور ماکت امام ،به خالۀ بازی و سبقت در چابلوسی هایتان مشغولید؟؟

آیا از خمینی فقط برایتان ماکت اش مقدس است و یا کلام هایش که به آنها عمل نمی کنید و به فراموشی سپرده اید؟؟

مگر همین فردی که برای چهره مقوایی اش ! سان نظامی در جلو پله های هواپیما می بینید نبود که می گفت ؛ 

دست نظامیان را از سیاست و اقتصاد دور کنید؟

مگر قرار نبود کسی بخاطر عقیده اش در زندان های شما درد و رنج نبیند

مگر قرار نبود که خیلی از این غلط ها که با آن بر مردم حکومت می کنید ، دیگر با از بین رفتن طاغوت برای این ملت تکرار نشود ؟؟

امروز امثال آرام نژاد ها در زندان های شما چه می کنند ؟

امروز پاسخ خونریزی معدۀ مهدی خزعلی را که در زندان شما بعد از یک ماه اعتصاب غذا بخاطر اعتراض و انتقاد به این نوع رفتارهای غلط شما بوجود آمده است را که می دهد ؟

رژیم طاغوتی  گذشته !!؟؟

خیر ! 

امروز طاغوت خود شمایید 

شمایید که دیگر روز به روز وقیح تر و خون خوار تر از گذشته برای حفظ رژیم بیمارتان دست به انجام هر جنایت و ظلمی می زنید.

 امروز مهدی خزعلی بخاطر مقاومت در برابر شما نااهلان انقلاب ملت ، در سی امین روز اعتصاب غذایش بسر می برد و شما و سیستم فاسدتان ناجموانمرادنه ترین انتقام را از او با حکمی ظالمانه می گیرید .

این است اسلام و انقلاب رحمانی شما ؟

چطور شد که انتقاد به رهبری برای او توهین تلقی می شود و طنز پردازی اش علیه جنتی ، توهین به سران نظام ، ولی وقتی مداح اهل بیت شما منصور ارضی حکم قتل مشائی را در پشت تریبون فریاد می کند و برای قاتل او جایزه مشخص می کند ، آزادانه در حال زندگی معمولی اش است ؟؟

و یا آن یکی مداحتان ،  سعید حدادیان ، حکم قطع آن قسمت بدن !! مشایی را میدهد و با وقاحت تمام در هیئت عزاداری ،دهن به ناسزا باز می کند ، حق دارد که آزادانه بگردد ؟؟

یا مشائی و رئیس جمهورتان را جز سران بحساب نمی آورید و یا اینکه دلتان نمی خواهد با جماعت مداحان بیت حضرت آقا درگیر شوید ..



در مورد خزعلی هم حتما می گوید که تقصیر خودش است !
(بالاخره یک جور باید بر وجدان های خوابتان غلبه کنید!! )

می خواست مثل بچه آدم و امثال آقا زادگان دیگر ، آقازدگی اش را بکند . کسی کاری به کارش نداشت!
 دست در بیت المال ببرد و مانند آن زالو صفتان خون ملت اش را بمکد تا معده اش خونریزی نکند و این حکم را نگیرد و مثل شما شکم اش بزرگ و گردنش کلفت شود.

می خواست مثل برادر مطرب و رقاص اش ، دست در دست آن یکی برادر (علیرضا،شریک مشایی ) بدهد و در کاباره ها هرزگی کند تا مورد احترام شما باشد !!

فقط از نظر شما ، نباید به رهبری و انتخابات فرمایشی اش ، مشکلات مردم و زندانیان سیاسی و خراب کاری هایتان در همه عرصۀ ها، کاری داشته باشد 

وگرنه برای یک آغا زاده!! در نظام شما ، همه چیز حلاله حلال است 

ولی خیال خامی دارید

بدانید که آن شاه و اطرافیان فاسدش که به صد مهره نمی باختند
تاج از سرشون تو میدون،
 لشکر پیاده انداختند 

آره عزیز دل برادر
من و شما مُرده

 جنتی زنده !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر