۱۳۹۰ بهمن ۲۱, جمعه

هشدار انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به مقامات کشور در خصوص وضعیت سلامتی مهدی خزعلی


بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت بیش از سی ماه از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و رخدادهای پس از آن و با و جود روشن شدن بسیاری از حقایق و وقوع اکثر پیش بینی های فعالین سیاسی و صاحب نظران و دلسوزان کشور، هنوز جریان اقتدار گرا و انحصار طلب بدون توجه به مشکلات عدیده ی سیاسی و اقتصادی کشور و بدون در نظر گرفتن مصالح امروز و آینده این مرز و بوم کماکان به روش های مبتنی بر سرکوب، تحدید و حذف ادامه می دهد.

صدور حکم سنگین 14 سال حبس تعزیری و ده سال تبعید و 90 ضربه شلاق برای پزشک متعهد و رزمنده ی دوران دفاع مقدس و یکی از چهره های مستقل، ایثارگر و حق طلب، جناب آقای دکتر مهدی خزعلی، در ادامه ی احکام ناعادلانه پس از انتخابات بار دیگر موجی از نگرانی در دل دوستداران واقعی استقلال، آزادی و اعتلای ایران اسلامی ایجاد کرد. نگرانی از این بابت که متاسفانه علیرغم همه تجربیات بی منطق و شکست خورده ی گذشته هنوز نگرش سرکوب و ایجاد رعب بر جریان حاکم بر کشور جاری است و شرایط بوجود آمده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی کشور هنوز آنها را از خواب غفلت یا تغافل عامدانه بیدار نکرده است.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران بر خود فرض می داند ضمن اعلام نگرانی عمیق و هشدار جدی در مورد آینده ی خطیر کشور بر اساس وظیفه ی شرعی امر به معروف و نهی از منکر، دولتمردان را از ادامه ی اینگونه رفتارهای غیر منطقی که هزینه های جبران ناپذیری را بر دوش ملت تحمیل کرده است، بر حذر دارد.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران ضمن حمایت و درک دلایل اعتراض ایثارگرانه همکار محترم، جناب آقای دکتر مهدی خزعلی، از ایشان در خواست می کند با توجه به نگرانی های خانواده محترم، دوستان، چهره های مطرح و ارزشمند اصلاح طلب و نیز عموم همکاران محترم جامعه ی پزشکی نسبت به سلامتی ایشان، از ادامه ی تصمیم ایثارگرانه ی خود صرف نظر نموده و به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

یقیناً ملت ایران در راه طولانی نیل به استقلال، آزادی، مردم سالاری واقعی و آبادانی و پیشرفت به حضور، سلامتی و شادابی تک تک فرزندان برومندش نیاز مند است.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر