۱۳۹۰ دی ۲۳, جمعه

پستی از وبسایت هک شده ی دکتر مهدی خزعلی




چه بد مردمانی هستیم، سنگ را بسته و سگ را رها کرده ایم!



دیروز به ایران بازگشتم، صبح امروز، روزنامه ایران ( ارگان دولت) را روی میزم گذاشتند، نمی دانم، گویا دروغ نهادینه شده است، اخباری سراسر دروغ! با هزینه بیت المال در روزنامه ها و سایت های وابسته به آنان منتشر می شود و از درج جوابیه هم خودداری می کنند، با خود گفتم: " اگر به شکایت سال گذشته ما از روزنامه ایران رسیدگی می شد، امسال مرتکب نشر اکاذیب و تهمت و افترا نمی شد!



چه باید کرد در مملکتی که سنگ را بسته و سگ را گشاده اند! خدایش رحمت کند شیخ اجل سعدی شیراز را که خوش حکایت کند:

" یکی از شعرا پیش امیر دزدان رفت - در قلب زمستان - و او را ثنایی گفت! فرمود تا جامه از وی برکندند و از ده بدر کردند . مسکین برهنه به سرما همی رفت . سگان در قفای وی افتادند . خواست تا سنگی بردارد و سگان را دفع کند زمین یخ بسته بود . عاجز شد . گفت این چه بد کردار مردمند، سگ را گشاده اند و سنگ را بسته! "



آری این حکایت تلخ ماست، این همه رسانه و رادیو و تلویزیون و روزنامه و مجله و هفته نامه و شب نامه و مداح و منبری و خطیب جمعه و شنبه، روز و شب بر ما ناروا می گویند و آنگاه که می خواهیم از خود دفاع کنیم و پاسخی در شانشان دهیم، سنگ را بسته اند! روزنامه ها را می خواستند ختنه کنند به اشتباه اخته کرده اند! سایت ها یا مسدودند یا فیلتر! وی پی ان ها را هم قطع کردند! ماهواره که علم یزید است، مصاحبه با رسانه های خارجی هم که فقط برای رئیس دزدان آزاد است، اگر ما جواب سلامشان را بدهیم، می گویند " ارتباط با دول متخاصم! " به عدلیه شکایت می بریم، رسیدگی نمی شود و به جای آن ما را در حبس می کنند! شما بگویید با این همه عو عوی سگان قلاده بریده و سنگهای یخ زده، شاعر بخت برگشته ما چه باید بکند؟!



من اعلام می کنم، برای بیان حقیقت ناگزیرم با همه رسانه های دنیا مصاحبه کنم، شاید از 14 خرداد 1388 بارها و بارها به VOA و BBC و رادیو فردا و ... پاسخ منفی داده ام، اما می بینید که برای دفاع از خود رسانه ای نداریم! پس چاره ای نیست جز این که به امام علی ابن الحسین علیه السلام اقتدا کنیم و از نهضت حسین دفاع کنیم حتی بر فراز منبر یزید!



1390/7/14 تهران / مهدی خزعلی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر