۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

جنتی نامه/پستی که به خاطر آن برای دکتر پرونده ای جدید باز شد

با کمال تاسف و تاثر، دار فانی، آیت الله جنتی را وداع گفت !

باستان شناسان در کاوشهای اخیری که در شهر سوخته انجام دادند یک دست نوشته پیدا کردند که پس از ترجمه به این متن رسیدند که: احمد من میرم بیرون یادت نره زیر گاز رو خاموش کنی !

کلاس چندمی عمو جون؟؟ (جنتی در حال کشیدن لپ قابیل (
امروز خبر اومد که جنتی به دلیل مشکل تنفسی بسری شده،بلافاصله هم خبر تصحیح شد،ایشان ری استارت فرمودند!

جنتی:گوش واسش نذار!
خدا:تو دخالت نکن خودم میدونم.
جنتی:این چیه رو صورتش گذاشتی خیلی ضایع ست!!
خدا:تو کارت نباشه .اون باید باشه
جنتی:اینا از من باهوش تراند؟؟
خدا: آره تموم موجوداتم از تو بیشتر میفهمند!!!
جنتی:اینا باید تفکیک جنسیتی بشن ها…..
خدا:احمد خفه شو و و و و ………….

موسی : خدایا خود را به من نشان بده
خدا : توانش در تو نیست یا موسی !
موسی : خدایا ! می خواهم تو را ببینم .

خدا : شدنی نیست یا موسی ! درخواست دیگری بکن!
موسی : خدایا ! این جنتی خیلی اذیت میکنه ! بکشش و منو راحت کن !
خدا : یا موسی ! برای دیدنم به کوه طور بیا

جنتی:صحنه(بازی یپرسپولیس و داماش) را دیدم،یادم زمان لوط نبی افتادم!

جنتی، تنها فردیست که قیمت شمع‌های کیک تولدش، خیلی بیشتر از قیمت کیک می‌شود

م
یگن جنتی یه تورات امضا شده از حضرت موسی داره

جنتی خطاب به دانشمندان: انفجار بیگ بنگ برای شماها یه فرضیه است ولی برای من یه خاطره است


قانون پایستاری جنتی : جنتی نه به دنیا میاد و نه از بین میره فقط از نماز جمعه ای به نماز جمعه ی دیگه منتقل می شه


چون خدا آدم و حوا را آفرید آن دو را به بهشت فرستاد. آدم و حوا کمی در بهشت چرخیدند و همی از پی یافتن گندم و سیب برآمدند که پیرمردی سپید موی و سپید ریش و چروکیده بر آنان پدیدار گشت که در زیر سایه‌ای چرت میزد.آدم هراسان نزد پروردگار دوید و گفت: مگر نه اینکه من نخستین انسانی هستم که آفریدی؟پس این موجود کهنسال کیست؟ خداوند ...لبخندی زد و گفت: آه او آیت الله جنتی ست من هم که آمدم او اینجا بود، از این رو نام اینجا را جنت نهادم


جنتی در آینده پس از نابودی کل جهان: "ای بابا، حالا کجا باید برم"


اگه فردا روزی ديدين خدا از عرش ملکوت اومده پايين، بدونين جنّتی مرده رفته
اون بالا خدا رو رد صلاحيت کرده انداخته پايين.

  

محققان توانستند با استفاده از یک سوپرکامپیوتر قوی سن جنتی را تا سیصد رقم محاسبه کنند. محاسبات فعلا به دلیل داغ شدن بیش از حد کامپیوتر متوقف شده است. این پروژه به سفارش مسئولین رکوردهای گینس شروع شده بود. مدیر پروژه که دچار افسردگی شدید شده اعلام کرده است که محاسبات متوقف خواهد شد و در آینده با پیشرفت تکنولوژی ادامه می ...یابد. این سوپرکامپیوتر قبلا عدد پی را تا تهش محاسبه کرده بود.


جنتی تنها کسیه که تونسته کل دنیا رو با پای پیاده بگرده! البته اون موقع هنوز قاره ها به هم وصل بودن

   

من احمد جنتی هستم، آدم و حوا یه سیب خوردن اگه خدا بفهمه دهنمون سرویسه


دو چیز مرگ ندارد 1- کفش ملی 2- آیت الله جنتی


شما یادتون نمیاد ! منم یادم نمیاد ولی یه روزی جنتی خلق شده


بچه که بودم فکر می کردم جنتی آخرای زندگیشه ....... بچه ست دیگه ! خره ....


عزرائیل دز تازه ترین اظهارات خود گفته که من مسئول گرفتن جان انسان ها هستم، نه دایناسورها!؟!!؟

  

احمد جنتی هستم، روی عزرائیل را هم کم کردم


حضرت سلیمان:هدهد این قالی منو ندیدی؟ 
هدهد:اتفاقا دیدمش سرورم...دست احمد جنتی بود داشت مسافر کشی‌ میکرد 

********** 
وصیت نامه عزراییل به پسرش : 
دور جنتیو خط بکش .. . 

********** 
موزه انگلستان در بیانیه ای اعلام کرده که حاضر است منشور کوروش کبیر را با جنتی تعویض کند. 

********** 

چقدر زود همه چیز تموم شد, یاد گذشته ها بخیر!!! جنتی در حال نوشتن خاطراتش 400,000 سال پس از انقراض کره زمین. 

********** 
احمق نفهم صد بار بهت گفتم من آخوند نیستم 
- 
پس اون عمامه چیه بالا سرت؟ 
. 
. 
. 
. 
. 
بحث جنتی و سندباد در صحرای آفریقا 

********** 
هوی به نظر من اسمشو احمد و سهراب بزاری بهتره ها!! 
- 
خفه شد احمد! بزار تمرکز کنم! 
. 
. 
. 
. 
. 
همکاری جنتی و ابولقاسم فردوسی در حال نوشتن شاهنامه 

********** 
تا حالا توجه کردی که تو قران بیشتر از کلمه "ما" استفاده شده تا کلمه "من" 
منظور خدا این بوده که آدما بفهمن خدا هیچ وقت تنها نبوده جنتیم بوده 

********** 
سلام 
من احمدم 
اینجا هوا طوفانیه 
کم کم داره اون بارون خفنه که آمارشو دادیم شروع میشه 
منو نوح داریم مثه چی میدوییم سمت کشتی  

********** 
آخ جون بالاخره کشتمش .!! 
. 
. 
. 
( رویای همیشگیِ عزرائیل (

نصیحت خدا به جنتی : خواستی بمیری یادت نره خورشیدو خاموش کنی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر