۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

آقای خامنه ای امیدوارم این بلاها سر بچه های خودت بیاید

من با دکتر خزعلی اختلاف سلیقه سیاسی دارم. او خواهان حفظ ولایت فقیه است درحالیکه من با ولایت فقیه مخالفم و آنرا زائده ای می دانم که اصلا باید حذف شود. اما ازحق وحقوق دکتر خزعلی البته دفاع می کنم. شما حکومتگران جمهوری اسلامی مگر انسان نیستید؟ حتما نیستید. امروزه با حیوانات هم اینگونه که شما با هموطنان ما رفتار می کنید رفتار نمی کنند. حیوانات هم حق و حقوقی دارند. این درد را به که باید گفت که در مملکت اسلامی با انسانها این گونه رفتار می کنند.


بی جهت نیست مردم گروه گروه و دسته دسته از اسلام خارج شده و به ادیان دیگر درمی آیند. والله حق دارند، می گویند اگر اسلام و رافت و عطوفت آن، این است که به جوانان در زندان ها تجاوز شود. به خانواده زندانیان توهین شود. مردم را به خاطر دفاع از حقوق و آراء شان به آن وضع شنیع بکشند و تار و مار کنند. افراد تحصیل کرده این مملکت اسلامی را یا بتارانند و دانشگاهها و بیمارستانها و مراکز علمی کشورهای دنیا با تحصیل کردگان ایرانی پر شود و با آنهایی که در ایران مانده اند، مثل دکتر خزعلی و دکتر یزدی دکتر ملکی و دیگران رفتار کنند یا آنها را به بهانه های واهی جاسوس و عامل اسکتبار و… قلمداد کرده آزار دهند. والله این مملکت اسلامی به هیچ نمی ارزد ما نه این مملکت را خواستیم و نه این آیین شما را.


از همین روست که اینهمه گروه گروه از ایران یا به صورت قانونی یا از راه کوه و کمر وترکیه وپاکستان می گذرند و می روند و می گویند استادی در دانشگاههای آمریکا و اروپا(البته به کوری چشم شما) به مراتب بهتر از این است که در ایران بمانی و جلو زن و بچه ات به خانه ات مثل گشتاپوهای هیتلری یورش ببرند و پس از ضرب و شتم و خونین و مالین کردن، ترا ببرند با دزدان و جنایتکاران و منحرفین هم سلول کنند.


آقای خامنه ای اگر این کارها با اطلاع شما انجام می شود امیدوارم این بلاها سر بروبچه های خودت بیاید حتی در همین سن و سال به خودت نیز یکی از سلول های پرازمنحرفین و چاقوکشان و همجنس بازان نصیب شود تا بدانی با مردم شریف ایران چه معامله کرده ای. مرد تو از خدا شرم نمی کنی که این بلاها را سرمردم ایران درمی آوری؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر