۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

برگی از سایت هک شده/ آقاي رئيس جمهور : اول فكركنيد ، بعد بچه دار شويد


بسم الله الرحمن الرحیم



سخنان شگفت انگیز و بهت آور رئیس جمهور پیرامون تحدید نسل و به عبارت دیگر تكثیر نسل، جای بحث نگذاشته است .



نمی خواهم از كسر بودجه، واردات مواد غذایی، واردات و سهمیه بندی سوخت، خرابی جاده ها ، معضلات آموزش و پرورش، وجود سیزده میلیون نفر زیرخط فقر، جمعیت ده میلیونی بیكاران كشور، جوانان مجرد كه امكان ازدواج ندارند ، دختران دم بخت كه جهیزیه ندارند، فقرو فساد و فحشاء، رشوه واختلاس و رانت خواری سخن بگویم . اما همزمانی سخن وزیر بهداشت كه گفت:" 700 میلیارد تومان كسر بودجه داریم !"، آن هم در بودجه سلامت كه اولویت یك كشور است وكلام رئیس جمهور برای افزایش صد در صدی جمعیت، جای نگرانی دارد .



اگر تدبیر و درایت در امور نباشد، بایستی نگران آینده كشور بود، 17میلیون رای، تكلیف را ساقط نمی كند كه به یكباره زمام امور 70میلیون انسان را به كسی بسپاریم كه ما را به قهقرا و عقب رهنمون می سازد. همانگونه كه داشتن گواهینامه كفایت نمی كند كه اتوبوس حامل جمعیت را به راننده ای بسپاریم كه هوشیار نیست و شاید همه ما را به پرتگاهی هولناك هدایت كند و بر هریک از مسافران فرض است اگر آثاری از عدم هوشیاری در راننده دید تذكر دهد و او را از ادامه رانندگی منع كند.



باید یکایک هوشیار و با چشم بیدار نظاره گر حركت سفینه این ملت عظیم باشیم تا قبل از برخورد سفینه به صخره ای هولناك و قبل از غرق شدن ملت، ناخدا را بیدار كنیم .



من به نوبه خود هشدار میدهم كه روزهای سخت و سخت تری در پیش داریم و اینگونه افاضات غیر منطقی و غیر عقلانی در بحث اقتصادی ( نظیر برنامه و بودجه و مصوبات استانی ) وبحث سیاسی بسیار و بسیار داریم که هزینه گزاف آنرا ملت می پردازد و كشور با سرعتی سرسام آور سقوط می كند و این سقوط را بیگانگان و همسایگان جنوبی ما جشن گرفته اند .



به خاطر داریم تبلیغات قبل از انقلاب را كه : « فرزند كمتر = زندگی بهتر » و یا « تصویری از 2 انگشت دست با زیر نویس – فرزند فقط 2تا » . پس از پیروزی انقلاب ، انقلابیون كه در امور اقتصادی و اداری كشور كم تجربه بودند ، و پیروزی خویش را مرهون حضور میلیونی ملت در خیابانها می دانستند، و به تصور موثر بودن جمعیت در عرصه جهانی به تبلیغ ازدیاد نفوس و نفی شعارهای قبل از انقلاب پرداختند . وعاظ بر منابر گفتند « تناكحوا تناسلوا ، انی اباهی بكم الا مم » كه ازدواج كنید و فرزند بیاورید كه من به شما امت مباهات می كنم ».



سوای از این بحث كه اساسا اسلام بعد از مسیحیت و برای مقابله با تحریفات دین مسیح در تكریم و ترویج ازدواج به عنوان عمل مقدس و سنت نبی ( ص) پرداخته است. حتی اگر به معنای ازدیاد نسل در آن زمان بكار گرفته شود . قطعا در دوران قبیله ای و جنگهای تن به تن و نیروی كار یدی كه تعداد جنگاوران و افراد هر قبیله می توانست ملاك قدرت و امنیت آن قبیله باشد.این سیاست و تدبیری شایسته بوده است.



اما روحانیت هم خیلی زود فهمید که تکثیر سریع بعد از انقلاب یک فاجعه ببار آورده است و دست به دامان علماء و مراجع شدند و با کمک آنان توانستند به خوبی جمعیت را کنترل کنند، اما موج جمعیت دهه اول به هر مقطعی که می رسد، مشکلات عظیمی ببار می آورد، به مدرسه که می رسد، کمبود مدارس و بودجه آموزش و پرورش باعث تولد هزاران مدرسه غیرانتفاعی( پولی) می شود، به دانشگاه و ازدواج و مسکن و شغل که می رسد، کشور را فلج می کند، آری شاید روزی جمعیت یک قبیله نماد قدرت کار و جنگاوری بود، امروز چه؟



اما در دنیای ماشینی امروز چه می توان گفت؟ آیا جمعیت زیاد دولتها را به خود مشغول نمی دارد ؟



آیا آنان را به فقر و ذلت نمی كشد ؟ آیا سخن امیر مومنان علی علیه السلام كه فرمود :" كاد الفقرا ان یكون كفرا " كافی نیست ؟ آیا فقر بسوی گناه ، عصیان ، نافرمانی ، كفر و فحشا سوق نمی دهد؟



آیا پیامبر اسلام (ص) به امت ضعیف ، پایمال ، لگد كوب شده و تحت سلطه كفار مبا هات میكند ؟ آیا پیامبر اسلام (ص) به كه ملتی دست گدایی به سوی بیگانه دارد افتخار می كند ؟ آیا ملتی كه ازخود هیچ ندارد و اگر منابع خدادادی نفت را از او بگیرند بایستی به گدایی و خود فروشی روی آورد زیبنده امت رسول الله است ؟! قطعا قلب نبی اكرم (ص) به درد می آید وقتی عضوی از امت اسلامی حتی برای مردن پول ندارد ! قطعا رسول رحمت تحمل خود فروشی دختران این مرز و بوم را برای لقمه ای نان ندارد .



آقای رئیس جمهور شاید شما ظرفیت یكصد و بیست میلیون نفر را داشته باشید ! اما این ملت تحمل ذلت ، خواری و خود فروشی را ندارند !



آری این كشور با منابع طبیعی و جایگاه استراتژیك جغرافیایی ظرفیت بیش از این را دارد و میتواند ملتی سربلند ، عزیز ، مرفه و مقتدر باشد اما با مدیران لایق ، مدبر و دانشمند !



آقای رئیس جمهور ، آیا میدانید در همسایگی ما كشوری كه جز رمل و گرمای شرجی چیزی ندارد اقتصاد مستقل از نفت دارد، كسر بودجه ندارد و هیچ وابستگی هم به نفت ندارد !!



آقای احمدی نژاد ، شما بدون پول نفت چگونه میتوانید استان به استان سفر بروید، صله شاهانه بدهید و همه جا بگویند ، احمدی نژاد تعطیل كرد، صله داد، بخشید، مهر رضا دارد، به ازای كار نیمه وقت زنان حقوق تمام وقت میدهد! ازكجا آورده اید كه چنین بذل و بخشش می كنید. با كدام مجوز چوب حراج به دارایی ملت و بیت المال مسلمین زده اید ؟!



و اما اینكه فرموده اید : « ظرفیت 120 میلیون نفر را داریم » بایستی استاندارد های شما را بررسی كرد .



آقای رئیس جمهور! برای پرورش 120 میلیون موش آزمایشگاهی فضا و امكانات زیادی مورد نیاز است ، از قبیل غذا، بهداشت، تهویه و ... كه با اهتمام عالی و مدیریت جدی شدنی است.



برای پرورش 120 میلیون گوسفند امكاناتی فراتر و علوفه بیشتر طلب می كند. و البته برای پرورش 120 میلیون گاو نیازها به مراتب افزون تر است .



اما تربیت 120 میلیون انسان فرهیخته كه اشرف مخلوقات است، ناطق، عاقل و متفكر است، نیازها از تامین مایحتاج جسم تجاوز میكند و بایستی روح او را پرورش داد. شما برای 120میلیون، نه، حتی برای نیازهای جسمی 60 میلیون جمعیت كشور، امكانات اولیه را ندارید .



وزیر بهداشت شما می گوید برای سلامت جسم او 700 میلیارد تومان كسر بودجه دارد ! و اما روح وجان او، در پایتخت كه بهترین وضعیت را دارید برای رسیدن به استاندارد های جهانی بایستی 500% (پانصد درصد ) رشد در كتابخانه های عمومی داشته باشیم و اگر شما جمعیت را دو برابر كنید بایستی 1000% ( هزار در صد ) رشد داشته باشیم تا تعداد كتابخانه های عمومی به حداقل استاندارد های جهانی برسد.



شما در دوران شهرداری خود حتی از پرداخت نیم درصد بودجه مصوب مجلس برای كتابخانه ها خودداری كردید و به جای آن بدون مصوبه وام ازدواج پرداختید .



ظاهرا برای شما تكثیر تعداد رای دهندگان مهم است نه ارتقای دانش و فكر رای دهندگان، و شاید ارتقای فكری مردم مزاحم دولتمردان باشد .



بسیاری از دولتمردان منطقه حكومت بر 120 میلیون گوسفند را به حكومت بر120 میلیون دانشمند ترجیح میدهند!!



در خاتمه به عنوان خیر خواهی باید گفت : " آقای رئیس جمهور ، اول فكر كنید ، بعد بچه دار شوید."

2آذرماه 1385/مهدی خزعلی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر