۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

نوزده روز از اعتصاب غذا گذشت/جان مهدی خزعلی در خطر است

امروز نوزدهمین روز اعتصاب غذای دكتر مهدی خزعلی چشم پزشك و ناشر منتقد دولت و حكومت ایران است. وی در حالی اعتصاب غذای خود را پشت سر میگذارد كه فشار بیشتری نسبت به دفعات قبل بر روی وی است. شرایط جسمانی وی وخیم است چرا كه به هنگام بازداشت مورد ضرب و شتم وحشیانه و بسیار شدید مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت و دست راست و دندان وی دچار شكستگی شد.
مهدی خزعلی اعتصاب غذای خود را با این شرایط در سلول انفرادی میگذراند و در این حال نیز مورد شكنجه ی بازجوها و مامورین قرار میگیرد. در این مدت علی رقم درخواست وی برای مراجعه ی به پزشك زندان جهت مداوای دندان مصدومش این اجازه به او داده نشده. سختی این وضعیت زمانی بیشتر میشود كه چند روزی است سلول های اوین در سرمای شدید به سر میبرند .زندان اوین این روزها شرایط سخت تری نسبت به سایر روز ها دارد.
این روزها سلولهای اوین در سرمای شدید و در غیاب وسایل گرماشی به سر میبرند و این اوضاع و شرایط را برای زندانیان بسیار سخت تر از پیش كرده است. مهدی خزعلی در حالی هنوز اعتصاب غذای خود را نشسته است كه طبق آخرین اخبار در هجده روز ابتدایی اعتصاب غذای خود 18 كیلو از وزن خود را از دست داده است ولی همچنان اعتصاب غذای خود را در سلول انفرادی 2 متر در 2 متر در كنار یك زندانی دیگر ادامه میدهد!! جای بسی تاسف است كه منابع سبز و بزرگان سبز كوچكترین حمایتی از این حامی سبز همیشگی خود نشان نداده اند 
!
شبكه های تلویزیونی چون بی بی سی و صدای آمریكا در حالی در قبال این قضیه سكوت كرده اند كه بارها برای داشتن یك برناه ی مناسب از دكتر خزعلی به عنوان میهمان دعوت به عمل آورده اند 
.
دكتر خزعلی همواره معتقد به آزادی بیان برای همه ی جناح ها و گریش ها بوده است و اكنون نیز انتظار حمایت از وی توسط تمامی گرایش ها و احزاب و جناح ها می رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر