۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

از چه رو اینگونه معلم مرا زخم می زنید ؟



جناب دکتر مهدی خزعلی سلام



میدانم که در زندان رژیمی هستی که به آن و ارزش های کلیدی آن باور داری . میدانم منتظر روزی هستی که قانون اساسی این نظام که بواسطه رای 98 درصدی مردم در سال 58 بنا شد ، بدون هیچ تفصیر شخصی و سلیقه ای اجرا شود .



دکتر عزیز



امروز اما ، تو در انفرادی همین نظام بسر میبری !!!. افرادی امروز زندان بانی تو را می کنند که با تفسیر های خود خواهانه خود از قانون اساسی ، تو و یک ملت را به سختی چوب می زنند .



در عرصۀ های اقتصادی ، آنچنان بی اخلاق تاخته اند و ملتی را زیر فشارهای روزمرگی در آوردن یک لقمه نان خرد کرده اند که دیگر این مردم لبخندشان را از هم دریغ کرده و منتظر یک تلنگر برای برآشفته شدن و به جان هم افتادن هستند.



در عرصۀ های فرهنگی و اجتماعی هم ، کجی و انحطاط اخلاقی بیداد میکند و هر ناظر بی طرفی که جامعه امروز ایران را واکاوی کند ، نه در آن اخلاق می یابد و نه دین،دینداری مردمان مذهبی ما دیگر ایستادگی در برابر ظالم نیست .آنها کلاه خود را سفت چسبیده اند که سرشان معلوم نشود و برایشان چیزی جز حفظ ظاهر دین مهم نیست



خب البته کسانیکه آنها را باید در مساجد هدایت کنند و تشویق به مبارزه با ستمکران ، خود یا جیره خوار اینان هستند و یا مضطرب از عاقبت گفتن کلام حقTجامعه آنقدر منفعل و بی غیرت شده است که اگر در روز روشن ، عده ای جوان مریض جنسی که زاده سیستم متحجرین این نظام هستند ، به یک دختر بی پناه در خیابان (حال با هر پوششی) تعرض کنند ، دیگر هیچ فریادرسی نیست که خود را به خطر بی اندازد و از ناموسی دفاع کند .




در این شرایط ، امثال تو را هم این خود کامگان به بند می کشند و بر دهانت مُهر سکوت میزند که مبادا کسی یا فردی بخود اجازه دهد بر این همه ظلم و انحطاط شِکوه  کند 


دیگر حتی نماینده مجلس و یا سردار سپاه منتقد را هم تاب تحملی، برای خودکامگان این نظام نیست . امروز حتی فرزند شهید مرتضی مطهری را هم برای مجلس فرمایشی شان تایید صلاحیت نکرده اند ،به راستی چه شد که افراد پاک و انقلابی دیروز این آب خاک ،امروز مانند زالو صفتانی به جان و مال و ناموس این ملت افتاده اند .



مگر قدرت و تاثیر مال حرام چقدر است ؟؟چه بلایی بر سر حرام خوار می آورد؟؟



کسانی که مرگ را در جبهه های جنگ با چشمان خود دیده است ، از چه رو امروز برای حفظ پول و برج های آنچنانی و ... چشم وجدانش را به حقایق تلخ کشور بسته نگه میدارد؟؟؟



مال حرام چه بر سر این جماعت خود کامه آورده است که دیگر هیچ حرف حقی را نمی شنوند ؟؟

دکتر عزیز 

میدانم که درد دلت را نوشته ام 
.این نوشته نتیجه شاگردی درکلاس درس توست
شاید کلاس درس ات را امروز هک کرده اند و تو را که معلمش بودی در انفرادی محبوس .

ولی من هستم 
من نباشم دیگری هست 
 ، ما شاگردان کلام تو در مکتب خانه سایت بارانی ات بودیم و ترنم های آن باران ، امروز هم قلب و روانمان را پاک و تمیز نگه داشته است

  ای زندانبانان
 "از چه رو اینگونه معلم مرا زخم می زنید و می آزارید"

او هم آزاد نباشد ،اندیشه های آزادش هست و بدانید که روزی وجدان هایی که خوابشان کرده اید ، آنچنان بیدار میشوند که دیگر تاب تحملشان را نخواهید داشت 

بدانید که دکتر خزعلی در انفرادی از شما زندانبانان بی غیرت ، آزادتر است 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر