۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

اردشیر امیر ارجمند(سخنگوی شورای هماهنگی سبز امید):مسئولیت جان زندانیان بخصوص مهدی خزعلی به عهده عالی ترین مقام کشور است

بسمه تعالی
در حالی که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، بجای حفاظت و حراست از منافع و امنیت ملی کشور، تمام هم و انرژی خود را صرف سرکوب آزادیخواهان و صادق ترین فرزندان ایران زمین و پرونده سازی های وقیحانه علیه آنها می نمایند و قضاتی که مسئول رسیدگی به پرونده اسیران سرفراز جنبش سبز و دموک...
راسی خواهی مردم ایران هستند تحت دستور مستقیم مقامات اطلاعاتی و امنیتی عمل کرده و فاقد هر گونه استقلال قضایی می باشند، بدیهی است که مسئولیت جان و سلامتی کلیه فعالان سیاسی در بند، بویژه آقای مهدی خزعلی و سایر اسیرانی که محروم از مراقبت های پزشکی لازم در وضعیت جسمانی خطرناک قرار دارند، بر عهده عالیترین مقامات حکومتی می باشد.
خیالی بس باطل است که با پلمب کردن کتابخانه و درب خانه مرحوم حضرت آیت الله العظمی منتظری و ایجاد محدودیتهای غیر قانونی برای فرزند ایشان، بتوان پیام حق طلبانه آن مرجع حکیم را در یاد و خاطره شیفتگان عدالت و آزادی به فراموشی سپرد. قطعا این گونه اعمال نشان از ضعف حاکمان است و نه قدرت انها.
در شرایطی که اقتدار گرایان حاکم بر کشور اعمال حق بر تظاهرات، مذکور در اسناد جهانی حقوق بشر و همچنین اصل ۲۷ قانون اساسی جموری اسلامی را، در ساده ترین و مسالمت امیز شکل ان که تجمعات سکوت است، بر نمی تابند و اقدام به دستگیری و رفتاهای غیر قانونی با متهمان به شرکت در ان میکنند، ادعای برگزاری انتخاباتی ازاد و منصفانه دروغی بزرگ است.
شورای هماهنگی راه سبز امید، ضمن محکوم کردن نقض فاحش حقوق اولیه شهروندان ایرانی، به حکمرانان متفرعن هشدار می دهد که انکار واقعیت ها و اصرار بر دروغ، سرکوب، خشونت و بی قانونی اثری جز تشدید شرایط بحرانی کشور در عرصه داخلی و بین المللی را بدنبال نخواهد داشت
.

۱ نظر:

  1. امروز در بی بی سی خبری دیدم که نوشته بود اقای اردشیر ارجمند گفته اند میزان مشارکت ازقبل مشخص شده بود!
    من طرفدار کسی نیستم اما این سخنان نشان می دهد ایشان "مفت حرف می زنید البته یقین دارم که مفت حرف نمی زنید!"
    شاید مردم در انتخاب فرداصلح بخاطر تبلیغات و یا عدم شناخت مرتکب اشتباه شده باشند . حالا شاید 10 /20/30/40 و یا حتی 50 درصد واجدین شرایط بایکوت کرده باشند اما نامردی و توهین به افرادی است که بگویید امار از قبل بود ومردم شرکت نکردند .مردم نظر شما چه کسانی هستند خائنین به ملت که جیره خور اجنبی ها هستند !!

    پاسخحذف