۱۳۹۰ اسفند ۷, یکشنبه

اعزام بدن رنجور دکتر مهدی خزعلی به دادگاه انقلاب در چهل و نهمین روز اعتصاب غذا




اعزام دکتر خزعلی درچهل و نهمین روز اعتصاب غذا به دادگاه انقلاب.

بنا بر گزارشات رسیده از سوی شاهدان حاضر در محل دادگاه انقلاب امروز دکتر مهدی خزعلی درحالی که پس از 49 روز اعتصاب غذا بسیار ضعیف و لاغر شده بودند و توان حرکت بدون عصا و کمک دیگران را نداشتند به محل  شعبه 26 دادگاه انقلاب نزد قاضی پیر عباسی رییس این شعبه برده شدند. 

پیش از این قاضی مذکور اعلام نموده بود که بازداشت دکتر  خزعلی موضوعیتی نداشته و حتی چند ماه پیش حکم ممنوع الخروجی ایشان را خود باطل نموده بود.دکتر خزعلی هفته گذشته بدنبال وخامت حالشان از زندان اوین به بیمارستان طالقانی در ولنجک منتقل شده بودند و وقتی در این بیمارستان دکتر خزعلی با استقبال انبوه مردم عادی و پزشکان و خیل مشتاقانی که پس از چهل روز به دیدارشان آمده بودند مواجه شدند به دستور مقامات اطلاعات کلیه ملاقاتهای ایشان قطع شده و حتی مادر پیر ایشان(همسر آیت ا... خزعلی) را که با ویلچر به دیدارشان آمده بودند با برخوردی اهانت آمیزو خشن از بیمارستان راندند. 

سپس درنیمه ی همان شب با یورش وحشیانه نیروهای اطلاعاتی از بیمارستان طالقانی  به بیمارستان قمر بنی هاشم تحت نظروزارت اطلاعات منتقل و شب بعد نیز علیرغم مخالفت پزشکان مجدداً به اوین بازگردانده شدند.

بدیهی است مسئولیت هرگونه اتفاق و حادثه ای برای این شیر مرد جنبش سبز به عهده ی حجت الاسلام خامنه ای خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر